Nappulajuoksujen vapaaehtoishaku!

17.5.2023

Nappulajuoksujen vapaaehtoishaku!

Järjestämme jälleen perinteiset Nappulajuoksut, tänä vuonna sunnuntaina 27.8. klo 10-13  ja etsimme nyt tapahtumaan vapaaehtoisia auttamaan tapahtuman järjestämisessä. Olisitko se sinä? Etsimme vapaaehtoisia esimerkiksi seuraaviin töihin:

- Auttamaan alkuvalmisteluissa klo 9 eteenpäin (mm. opaskylttien laittaminen paikoilleen, buffet-teltan kasaaminen, buffetin esillelaitto)

- Ottamaan vastaan ilmoittautumisia ja maksuja juoksijoilta

- Buffettiin myyjäksi

- Jakamaan mehuja juoksijoille

- Jakamaan mitaleja maaliin tullelle juoksijoille

Vapaaehtoisena saat aina perehdytyksen tehtävääsi. Voit sitoutua auttamaan koko tapahtuman ajaksi tai vain osaksi aikaa, jokaisen apu on tärkeä ja ilman vapaaehtoisia emme pysty tapahtumaa järjestämään. Mikäli voisit tulla mukaan auttamaan, laita meille sähköpostia osoitteeseen kaarinan.yhdistys@mll.fi tai viestiä Instagramin tai Facebookin kautta.