Jäsenyys

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa.

MLL Kaarinan yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2024 on 25 euroa. Jäsenenä tuet toimintaamme kaarinalaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Yhdistyksemme jäsenenä saat kotiisi Lapsemme-lehden kerran vuodessa sekä monia paikallisia ja valtakunnallisia etuja.

Paikalliset jäsenedut 2024

Jäsenenä saat alennusta mm. kirpputorin myyntipaikasta, yhdistyksen omien tapahtumien lipuista sekä pomppulinnan, perkolaattorin ja telttakatoksen vuokrasta. Jäsenalennukset saat näyttämällä voimassaolevan Kaarinan yhdistyksen (aikuisjäsenen) jäsenkortin.  Jäsenkortin löydät kirjautumalla Oma MLL-sivustolle. Yhdistyksen jäsenedut ovat voimassa toistaiseksi ellei toisin mainita. Varsinais-Suomen piirin jäsenedut ovat pääsääntöisesti voimassa huhtikuusta 2024 maaliskuun 2025 loppuun, ellei toisin mainita.

Varsinais-Suomen piirin jäsenedut:

Katso kaikki piirin jäsenedut täältä

Valtakunnalliset jäsenedut

MLL:n jäsenet saavat monenlaisia valtakunnallisia etuja esim. pääsylipuista, hotellimajoituksesta ja ostoksista. Katso valtakunnalliset jäsenedut.

• Liity MLL Kaarinan yhdistyksen jäseneksi alla olevan linkin kautta.
  • Täytä jokaisesta perheenjäsenestä oma liittymislomake.
  • Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on ilmainen, liitä siis myös lapsesi.
  • MLL:n jäsenpalveluissa voit päivittää jäsentietosi, lisätä/vaihtaa sähköpostiosoitteesi tai tilata mobiilijäsenkortin.

KANNATUSJÄSENYYS

Yritys voi liittyä MLL Kaarinan yhdistys ry:n kannatusjäseneksi 100€ vuosimaksua vastaan.

• Kannatusjäsenenä osoitat olevasi lasten puolella ja olet rakentamassa yhteiskuntaa, jossa lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia.
  • Kannatusjäsenenä tuet suoraan paikallista toimintaamme.
  • Saat näkyvyyttä lasten asioiden edistäjänä, saat tukijatarroja esim. ulko-oveen tai myyntitiskiin kiinnitettäväksi sekä kunniakirjan osoitukseksi tuestasi.
  • Jos yrityksesi haluaa liittyä kannatusjäseneksemme, ota yhteyttä kaarinan.yhdistys(a)mll.fi