Teatteriesitykset

Järjestämme ajoittain kauttamme esimerkiksi kesäteatterilippuja alennettuun hintaan jäsenillemme. Seuraa ajankohtaista tiedottelua nettisivuillamme tai sosiaalisessa mediassa!

Kesällä 2024 Turun Kesäteatteri Vartiovuorella toteuttaa rakastettuun kirjaan perustuvan Kolme iloista rosvoa– musiikkinäytelmän. Koko perheen esityksen ohjaa Vartiovuorella moneen kertaan näytellyt näyttelijä-ohjaaja Samu Loijas.

Kolme iloista rosvoa on norjalaisen Thorbjørn Egnerin vuonna 1955 kirjoittama lastenromaani. Se on klassikkoseikkailu, joka kertoo ihanasta ja rauhaisasta Kardemumman kaupungista asukkaineen. Kardemummassa hiippailee kuitenkin kolme veijaria, jotka varastavat kotiinsa Sohvi-neidin – todetakseen sen olleen suuri erhe! Tästä seuraa mitä hauskempia hetkiä.

Ikäsuositus yli 3-vuotiaille (alle 3-vuotias sylissä maksutta)

Lisätietoja esityksestä sekä Vartiovuoren kesäteatterista täällä.

Osta liput kauttamme alennettuun hintaan - ja tuet samalla toimintaamme!

Lippujen hinnat:

• 20€/lippu MLL Kaarinan jäsenille perheineen
  • 22€/lippu muille
  • norm. hinnat 26€/lippu
  • lippuja myydään kauttamme rajoitetusti, joten varaa omasi heti
  • paikat ovat numeroimattomia

Varaa liput. ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Varauksen jälkeen saat vahvistusviestin, jossa on tiedot lippujen maksamiseen ja lunastamiseen.