Vuonna 1930 perustettu Kaarinan paikallisyhdistys on virkeä 94-vuotias, joka toimii aktiivisesti kaarinalaisten lapsiperheiden hyväksi. Yhdistyksessä on noin 370 jäsentä.

Yhdistyksen pääasialliseen toimintaan kuuluu erilaisia tapahtumia, joita järjestämme vapaaehtoisvoimin lapsiperheiden iloksi ympäri vuoden. Tapahtumista pitkäikäisin on Nappulajuoksut - juoksukilpailu alle kouluikäisille. Järjestämme myös kirpputoreja, erilaisia retkiä ja teatteriesityksiä sekä olemme mukana monissa yhteistyökumppaneidemme tapahtumissa.

Perhekahvila Oskariinassa kerää viikoittain kävijöitä leikkimään, askartelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Kerran viikossa äidit saavat hikeä pintaan MLL Kaarinan äitien palloiluvuorolla.

Metsätreffeillä perheet pääsevät tutustumaan Kaarinan lähimetsiin ja luontoon.

Lahjoitamme keväisin alueemme alakouluihin Hymy-veistokset sekä olemme mukana edistämässä alakoululaisten lukutaitoa järjestämällä Lukumummi- ja lukuvaaritoimintaa. Yläkoululaisten kanssa teemme yhteistyötä tukioppilas- ja Verkk@ri-toiminnan kautta.

Kauttamme voi myös vuokrata esim. pomppulinnaa, perkolaattoria, kastemekkoja, rintapumppua ja juhlatelttaa.

Toivotamme Sinut ja perheesi tervetulleeksi mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Kuva: Elias Lahtinen