MLL Kaarinan jäsenille vauvasirkusta alennettuun hintaan

21.9.2022

Haluaisitko aloittaa vauvasi kanssa harrastuksen vauvasirkuksen parissa?
Vauvasirkus on vanhemman ja lapsen varhaista vuorovaikutusta tukevaa yhteistä temppuilua. Yhteisten temppujen, laulujen ja leikkien kautta tuetaan lisäksi muun muassa vauvan tasapainon, kehon hahmottamisen ja koordinaation kehitystä sekä tarjotaan erilaisia aistikokemuksia. Lisäksi tarjotaan vanhemmalle rauhallista liikunnan aloittamista vauvan syntymän jälkeen.

Marraskuussa aloittaa kaksi rinnakkaista vauvasirkusryhmää Kaarinan perhekeskuksen tiloissa Krossissa (Hallimestarinkatu 17 A)
✨Maanantaisin 21.11-9.1, ryhmä 1 klo 16-17 ja ryhmä 2 klo 17-18
✨ Kurssin hinta 65€/ vauva, MLL Kaarinan jäsenille 55€/vauva
✨Ryhmäkoko 4-10 vauvaa
✨Suositusikä vauvasirkukseen osallistumiselle on 4-10kk, mutta ryhmään voi osallistua myös alle 1-vuotiaan kanssa. Sirkustempuissa ei luonnollisesti yläikärajaa tunneta ja temput ovat sovellettavissa myös lapsen kasvaessa tai isompien sisarusten kanssa kokeiltaviksi.

✨Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Essi Airio p. 0456316100