MLL Kaarina mukana Lasten Kaarina -tapahtumassa lauantaina 3.9

1.9.2022

Syyskuun ensimmäinen lauantai on lasten päivä! Kaarina-talolla, sen edustalla ja lähiympäristössä on tarjolla vilskettä ja vilinää koko perheelle. On pomppulinnaa, kirpputoria, temppuilua, elävää musiikkia ja mukavaa yhdessäoloa.

Päivän aikana voi nauttia erilaisista esityksistä sekä tutustua paikallisten yhdistysten, yritysten ja kaupungin palveluihin rastiseikkailun muodossa. Rastiseikkailussa keräät leimoja passiin ja täydellä passilla voit osallistua leikkimieliseen arvontaan!

Päivässä esiintyvät lastenmusiikkiyhtye Robin Hund sekä Kirkonrotat Hilda ja Hulda.

Tapahtumaa ovat järjestämässä ja tukemassa:

Kaarinan seurakunta, MLL:n Kaarinan Yhdistys ry, Kaarinan kaupungin Liikuntapalvelut sekä Kulttuuri- ja kirjastopalvelut, Kaarinan SPR, Kaarinan Luonnonsuojeluyhdistys, Kaarinan Nappulat, Murkkumesta.fi Pomppulinnat, Jennyn Kukka, Taikinatalo, Kaarinan Apteekki, Kaarinan Kehitys, Huikopala

Katso lisätietoja LastenKaarina - koko perheen tapahtuma tai www.kaarina.fi/fi/tapahtumat/lastenkaarina

MLL Kaarinan pisteellä lapset pääsevät askartelemaan oman helmiavaimenperän sekä aikuiset kuulemaan, miksi jäsenyytemme kannattaa! Tervetuloa!