Kiitos Ollaan rohkeasti kavereita - yhdessä kiusaamista vastaan tapahtumaan osallistuneille!

9.10.2023

Kiitos paljon kaikille siitä, että saimme viettää kanssanne iltapäivää tärkeän asian puolesta!

Kiitos ihan kaikki ketkä tulitte kuuntelemaan ja juttelemaan. Kiitos meidän mielettömän ahkera ja ihana tiimi. Ja aivan valtavan iso kiitos kaikille yhteistyökumppaneille, jotka mahdollistitte tämän tapahtuman! U made our day!! Paikalla oli monipuolinen kattaus ihania esillepanijoita, aivan todella upeita puheenvuoroja sekä huippujuontaja! KIITOS!!!

KIITOS: HP:lle juonnosta, Niklas, Saija ja Tomas koskettavista puheenvuoroista, kiitos tanssijoille sekä paikalliselle nuorisobändille (teistä kuullaan vielä). Kiitos K-market Kuusisto, että piditte meidät kylläisinä, SPR Kaarinan jaosto, että hoiditte haavamme ja X-sec kun turvasitte tapahtuman. Kiitos Kaarinan lionsklubeille, MLL Varsinais-Suomen piirille, Mieskavereille, Ensi-ja turvakodille, Mieli ry:lle, Kaarinan kirjasto- ja kulttuuripalveluille, Kaarinan nuorisopalveluille, Valkeavuoren vanhempainyhdistykselle, Cloettalle sekä Poliisille.

"Oikeesti meille käy hyvin, vaikka välillä laiva nimeltä maailma keikkuu" -Hp juontonsa lopuksi

KIITOS!! Ollaan rohkeasti kavereita!

Olemme keränneet nettisivuillemme aiheeseen liittyviä linkkejä, voit käydä lukemassa niitä täältä.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kaikki kuvat: Photography Nina Salminen