Jouluinen minikuvaus lapsille Oskariinassa 4.11 klo 9.15-11.30

16.10.2022

Lämpimästi tervetuloa jouluiseen lasten studiominikuvaukseen perhekahvila Oskariinaan (Lautakunnankatu 8) perjantaina 4.11 klo 9.30-11.30. Maksuttoman kuvauksen kesto on noin 15 minuuttia, maksat vain valitsemistasi sähköisistä kuvatiedostoista. Kuvauksen jälkeen saat noin viikon kuluessa sähköisen vedosgallerian, josta voit valita haluamasi kuvat. Maksettuasi laskun saat latausgallerian vapaaseen käyttöösi. Hinnasto: 1 sähköinen kuvatiedosto MLL Kaarinan jäsen 20€/ Muut 25€, 2 sähköistä kuvatiedostoa MLL Kaarinan jäsen 35€/ Muut 45€, 3 sähköistä kuvatiedostoa MLL Kaarinan jäsen 45€/ Muut 55€. Varaathan aikasi sähköpostitse: popup.valokuaus@gmail.com. Vapaana olevat ajat voit tarkistaa joko instagramista @mllkaarinanpaikallisyhdistys tai MLL Kaarinan paikallisyhdistyksen facebook sivulta. Kuvaajina toimivat: Elina Järvenreuna @elinajarvenreuna sekä Nina Salminen @photographyninasalminen. Nähdään kuvauksissa!