Vanhemmuusmyyttien murtajat workshop - Riittämättömyydestä rauhaan

Tuntuuko sinusta siltä, että vanhempiin kohdistuu kohtuuttoman suuret odotukset ja vaatimukset? Haluaisitko tuntea arjessa vähemmän riittämättömyyttä ja enemmän rauhaa? Tahtoisitko vertailun sijaan kokea vapautta? Kaipaisitko aikaa pysähtyä kiireen keskellä itsesi äärelle?

Tervetuloa hengähtämään ensi kertaa järjestettävään Vanhemmuusmyyttien murtajat -workshopiin!

Workshopissa:

• Saat mahdollisuuden pysähtyä itsesi äärelle ja työstää juuri sinun elämäsi kannalta keskeisiä asioita.
  • Saat työskennellä inspiroivien tehtävien parissa rauhassa.
  • Saat mahdollisuuden vertaistuellisiin ryhmäkeskusteluihin.

Workshopin jälkeen:

• Hahmotat oman elämäsi myytit ja tunnistat, miten ne vaikuttavat ajatuksiisi.
  • Osaat erottaa häpeän ja syyllisyyden tunteet toisistaan.
  • Tiedät omat arvosi kirkkaammin ja osaat paremmin tehdä valintoja niiden pohjalta.
  • Olet tietoisempi omasta ajattelustasi ja tunteistasi.
  • Suhtaudut itseesi myötätuntoisemmin.

Kenelle workshop sopii?

• Kaikenikäisten lasten vanhemmille.
  • Sinulle, joka koet riittämättömyyttä vanhempana.
  • Sinulle, joka kaipaat aikaa ja tilan työstää omaa sisäistä maailmaasi.
  • Sinulle, joka haluat tulla tietoiseksi omasta ajattelusta ja tunteista ja vaikuttaa niihin.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yksin tai kaverin kanssa! Workshopissa on tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Aika ja paikka: 18.9. kello 13-16.30, Oskariinan perhekahvila Lautakunnankatu 8, 20780 Kaarina

Hinta:  15 euroa (10 euroa MLL Kaarina jäsenille)

Ilmoittautumiset: Sitovat ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 15.9 mennessä. Workshopin maksu suoritetaan etukäteen ilmoittautumisvahvistuksessa saaduin tiedoin.

Workshopissa ei järjestetä lastenhoitoa.

Workshopin vetäjänä toimii ratkaisukeskeinen vanhemmuusvalmentaja, kirjailija ja opettaja Petra Saariranta.

Petra Saariranta on kolmekymppinen kolmen lapsen äiti ja nykyinen kaarinalainen. Petra on Kannateltu - vanhemmuusvalmentaja.  Hänen äänensä on monelle tuttu Keskeneräiset äidit podcastista, jota hän tuottaa yhdessä lääkäri Säde Stenlundin kanssa. Koulutukseltaan Petra on kasvatustieteenmaisteri, erityisluokanopettaja ja ratkaisukeskeinen valmentaja.

Löydät Petran somesta @kannateltu -nimellä.

Ilmoittaudun mukaan workshoppiin
Olen MLL Kaarinan jäsen