Nappulajuoksut 2022

• su 28.8.2022 klo 10:1513
  • Kaarinan keskusliikuntapuisto

MLL Kaarinan paikallisyhdistyksen perinteiset Nappulajuoksut tulevat taas! Koko perheen tapahtumassa juoksuvuorossa ovat vuonna 2016-2021 syntyneet lapset.

Paikka: Kaarinan keskusliikuntapuiston kenttä Keskuri (Viipurintie 32, Kaarina)
Aika: Sunnuntaina 28.8.22 klo 10.15-13
Hinta: 3€/juoksija (Käteismaksu (tasaraha) tai mobilepay)
Mikäli mahdollista, kannattaa paikalle saapua ilman omaa autoa.

Ilmoittautuminen juoksuihin on paikan päällä klo 10.15-10.45. Mukaan mahtuu 250 juoksijaa. Kaikki juoksijat palkitaan mitalilla ja mehulla.

Klo 11 aloitetaan Mamma Marakatin alkujumpalla ja sen jälkeen startataan juoksut ikäjärjestyksessä nuorimmista alkaen. Omaa juoksuvuoroaan odotellessa voi testata taitojaan KaaNan ja Kaapon futispisteillä.

Puffetissa myynnissä kahvia, teetä, mehua ja leivonnaisia. Mobilepay-maksu / käteinen.

Tulethan vain terveenä paikalle! Juoksuissa on säävaraus, eli seuraathan tapahtumasivua tai nettisivujamme myös lähempänä.