Kesäteatterinäytös Ronja, ryövärintytär

• to 15.6.2023 klo 18
  • Turun Kesäteatteri Vartiovuorella

Kauttamme on mahdollista hankkia lippuja kesäteatterin ennakkonäytökseen to 15.6. klo 18.00. Lipun hinta MLL Kaarinan jäsenille perheineen 20€/lippu ja muille 22€/lippu (lippujen normaalihinta 26€/kpl). Lippuja on rajoitettu määrä, joten varaa omasi mahdollisimman pian! Ikäsuositus yli 3-vuotiaille, alle 3-vuotiaat sylissä maksutta. Lippuja voi varata keskiviikkoon 17.5 asti ja maksu lipuista tulee näkyä viimeistään torstaina 18.5.

Astrid Lindgrenin klassikkoromaani taipuu ennennäkemättömäksi musiikkinäytelmäksi Vartiovuorella kesällä 2023, kun koko perheen kesäteatteri tuo ensi-iltaan Magnus Lindmanin dramatisoinnin
Ronja, ryövärintyttärestä. Ronja, ryövärintytär on vauhdikas koko perheen musiikkinäytelmä rohkeasti omaa polkuaan kulkevasta Ronjasta, jonka ääretön viisaus avaa lopulta aikuistenkin silmät näkemään ympäristönsä kauniimmin

Lippuvaraus

MLL Kaarinan jäsen