Kannateltu - Ilta äideille

Tule hengähtämään, äiti! Äitienpäivän kunniaksi kutsumme sinut pieneen keidashetkeen, jossa pääset pysähtymään itsesi äärelle hektisen vuodenajan keskellä. Illan aikana vanhemmuusvalmentaja Petra Saariranta tarjoilee muutaman valmennuksellisen tehtävän, joiden myötä pääset kuulostelemaan omia kuulumisia ja tarpeitasi. Arjessa ei juuri ole hetkiä tutkailla omaa sisäistä maailmaa, mutta nyt voit antaa itsellesi ajan huolehtia myös itsestäsi. Illassa hyödynnetään erilaisia luovia ja kehollisia menetelmiä, kuten kuvakorttityöskentelyä. Ohjatuissa, turvallisissa vertaistuellisissa keskusteluissa saat porista muiden kanssa ilman häiriötekijöitä. Illan aikana on tarjolla pientä syömistä ja juomista (sisältyy pääsymaksuun). Olet lämpimästi tervetullut yksin tai yhdessä kaverin tai kavereiden kanssa. Varaathan paikkasi ajoissa. Ilta järjestetään, mikäli minimiosallistujamäärä 6 täyttyy.

Palautteita aiemmista Kannateltu -tapahtumista:

“Kiitos voimauttavasta iltapäivästä! Upeasti järjestetty workshop. Kohtasit osallistujat lämmöllä!”

“Ihana, lämminhenkinen tunnelma! Asiantunteva ja omistautunut kouluttaja.”

“Helposti ymmärrettävää ja sisäistettävää sisältöä, lempeä tunnelma. Koin hyödyllisenä, sain paljon ajateltavaa!”

“Työpaja oli monipuolinen, syvällinen ja lempeä, sopivassa suhteessa teoriaa, tehtäviä ja keskustelua ja hankalaa aihetta lähestyttiin turvallisesti, kannattelevasti ja armollisesti. Päivästä jäi miellyttävä olo itselle. Suosittelen lämmöllä.”

Aika: maanantai 8.5.2023 kello 17-19.15

Hinta: 15 euroa (10 euroa MLL Kaarinan paikallisyhdistyksen jäsenille)

Illan aikataulu:

Kello 17 ovet auki, tarjoilua ja asettumista

Kello 17.15 - 19 valmennuksellisia tehtäviä

Kello 19-19.15 yhteinen lopetus

Illassa ei ole lastenhoitoa (pienet sylivauvat tervetulleita).

Illan vetäjänä toimii ratkaisukeskeinen vanhemmuusvalmentaja, kirjailija ja erityisluokanopettaja Petra Saariranta. Petra tuottaa vanhemmille suunnattua sisältöä Kannateltu -nimisellä Instagram -tilillä.  Hänen äänensä on monelle tuttu Keskeneräiset äidit podcastista, jota hän tuottaa yhdessä lääkäri Säde Stenlundin kanssa. Petra on julkaissut naisen kehosuhdetta käsittelevän teoksen Mielelläni kehossani - kohti hyväksyvää suhdetta itseen (Kirjapaja, 2020) yhdessä psykoterapeutti Minna Martinin kanssa. Koulutukseltaan Petra on kasvatustieteenmaisteri, erityisluokanopettaja ja ratkaisukeskeinen vanhemmuusvalmentaja. Hän työskentelee päivätyökseen tällä hetkellä erityisluokanopettajana. Löydät Petran somesta @kannateltu -nimellä.

Ilmoittaudu työpajaan täyttämällä alla oleva lomake. Ilmoittautuminen on sitova.

MLL Kaarinan jäsen