Ulkotreenit

Treeni-intoiset äidit, nyt on aika ilmoittautua matalan kynnyksen ulkotreeneihin. Treeniä pilke silmäkulmassa 😉 Ei siis niin vakavasti. Tule lapsesi kanssa tai ota itsellesi omaa aikaa ja tule itseksesi. Treeniryhmään mahtuu 12 henkeä ja jokainen treenaa omalla vastuullaan. Treenikertoja yhteensä kahdeksan. Tarkoituksena on kerätä hyvä porukka kasaan ja treenata yhteisellä ohjelmalla. Treeniohjelma voidaan soveltaa jokaisen omaan tasoon sopivaksi, joten kaiken tasoiset liikkujat ovat tervetulleita mukaan!

Treenit järjestetään lauantaisin klo 10.30-11.30 viikoilla 14-21 (poikkeuksena viikot 17 ja 20, jolloin treenataan torstaina klo 17.30-18.30). Tavataan ensimmäisellä kerralla lauantaina 6.4. Keskurin eli Keskusliikuntapuiston kuntolaitteilla. Ota mukaan vesipullo ja jumppamatto sekä vastuskuminauha, jos sellainen sinulta löytyy. Viimeinen treenikerta 25.5.

MLL Kaarinan jäsenille osallistuminen on ilmainen ja ei-jäsenille 5€. Maksu paikan päällä MobilePaylla tai käteisenä tasarahalla.
Sitovat ilmoittautumiset maaliskuun loppuun mennessä.

Ilmoittautuminen mukaan treeniryhmään

Osallistun treeniryhmään