Onkiretki

MLL Kaarinan yhdistys järjestää yhteistyössä Länsi-Suomen Kalatalouskeskuksen kanssa lasten kalastusretken tiistaina 4.6. klo 17.30-19. Onginta tapahtuu Voivalan venerannassa, osoite Voivalanranta, Kaarina. Retkelle mahtuu mukaan 10 lasta. Retki sopii alle kouluikäisille lapsille, jotka ovat kiinnostuneet onkimisesta yhdessä vanhemman kanssa. Lapsella tulee olla mukana vanhempi tai muu täysi-ikäinen huoltaja. Oma pelastusliivi on hyvä ottaa mukaan, mikäli sellainen löytyy. Pelastusliivejä löytyy myös muutamia lainaksi, ilmoitathan tarpeesta ilmoittautumislomakkeella.

Kalatalouskeskuksen kautta tulevat kaikki tarvittavat välineet sekä ohjaus ongintaan. Retki on osallistujille maksuton. MLL Kaarinan yhdistys tarjoaa lapsille pientä purtavaa retken lomassa.

Sitovat ilmottautumiset alla olevalla lomakkeella. Jos ilmotat mukaan useamman kuin yhden lapsen, täytä ilmoituslomake uudelleen jokaisen lapsen kohdalla.

Tarvitaanko pelastusliivi lainaksi