Koko perheen Vappupiknik!

Tule nauttimaan vappufiiliksestä, omista eväistä ja hyvästä musiikista yhdessä muiden kanssa perheiden vappupiknikille Hovirinnan rantapuistoon!

Paikanpäällä kärryajelua ponilla hintaan 3 €/lapsi (käteismaksu). Iso pomppulinna, johon hinta 3€/hyppijä. Ilmapallotaiteilija kiertää ilahduttamassa lapsia muotoilemalla ilmapallohahmoja!

Lisäksi tapahtumassa esiintymässä Esteri ja maskottinorsu Papufantti. He esittävät osallistavaa räppiä, jossa lapset pääsevät tanssimaan, pomppimaan ja fiilistelemään iloisten biisien tahtiin.

Klo 11.30 eteenpäin Kaverikoirilta mukana kaksi kultaistanoutajaa.

Myös Hovirinnan jäätelökioski palvelee ja tarjoaa tapahtuman ajan pehmiksen hintaan 3€ ja 2x pehmis 5€! (Normaalihinta 4,50€/ kpl)

Tervetuloa mukaan!

Tapahtumaa tukemassa Kaarinan taideyhdistys ry.

Tapahtumalla järjestetään SÄÄVARAUKSELLA. Seuraathan tapahtumasivua/nettisivujamme mikäli ilma näyttää epävakaiselta. Muistetaan pitää puisto siistinä ja huolehditaan omat roskat roskiin, kiitos!